Çok şükür ki benimde doğum hikayem oldu. Hamileliğimin başında böbrek kanalımdan kapalı ameliyat oldum 5. Aydayken de bi kanama geçirdim ve bunlar hamileliğim boyunca çok tedirgin olmama neden oldu. Her tuvalete gidişimde kanama korkusuyla baktım çamaşırına doğuma yaklaştıkça da virüs korkusu sardı herkes gibi. 24 martta doktora randevu almıştım normal doğumdan korktuğum icin sezaryan istiyodum ve virüs daha fazla yayılmadan doğurmak istediğimi söyleyecektim dr ki gece tuvalete kalktıgımda önce yoğun bir akıntı tekrar sildiğimde ise tek başına biraz kan geldi. Nisanım geldi diye tahmin ettim beş dk sonra hastaneye doğru yola çıkmıştık nst de çok yoğun olmasa da sancim vardı. Dr a sezeryan istediğimi söyledim o zaman beklemeyelim ddi ki bi kaç gün öncesinde çok.az sızıntı şeklinde şu geldiğini ekleyeyim ama ben su olduğundan 3min değildim çünkü çok azdı. Velhasıl randevu aldığım gün doğum yapmış oldum. Sezeryan sırasında çekiştirme işi rahatsız etti bebeğimin ağlamasını duyunca çok rahatladım dikis sirasinda biraz bağırınca hafif bi sakinleştirici yapıp 10 dk unuttular gözümu açtığımda bitmişti herşey ve ameliyathaneden çıkmak üzereydik. Ilk ayağa kalkış zordu ama her yürüyüşte sanci azaldı şimdi daha iyiyim çok şükür sütüm ilk gün geldi şu an az ama cabaliyorum Allah hepinizi yavrunuza kavuştursun