Merhaba kızlar 36+5deyim iki gün önce pembe bir leke geldi hemen dokturumu aradım hastaneye gitmemi söyledi korkudan bir aydır gidemiyordum hastaneye neyse ebe alttan muayene etti biraz canım acıdı açıklığın yok bebeğin kafası çok yukarıda ama normal doğum zor olur dedi nstde hafif sancım çıktı ertesi gün doktorum muayeneye çağırdı gittim oda alttan muayene attı nstye tekrar girdim açıklığın yok hafif sancın var dedi tekrardan ben sezaryen istiyorum gün almak istiyorum dedim bence normal doğurmalısın hem ilk doğumun kendi doğumun başlamadan sezaryen günü vermem ben dedi ne yapacağımı şaşırdım virüsten dolayı korkum var hastanede kalmak istemiyorum hemen sezaryen doğurup imza atıp çıkmak istiyorum ama doktorum öyle düşünmüyor ebenin dedikleride aklımı karıştırdı sizce ne yapmalıyım 🤦♀️