Merabalar ablalarım ben 19 yasindayim ve 1 hamileligim olcak size söyle anlatiyim 21 gündür adet olmadim Testlerimde 4 gün pozitifi gördüm ama verdiğim kanlarda birinde 0.2 diğerinde 0.5 cıktı sanırım hamile deilim ama belirtilerim aşırı yüksek ve adet söktürücü istedim ana vermediler karnimda büyüyo sanki hazimsizlik şişkinlik vs herşey var idrarimda 5.30 çıkmıştı daha önce napmam lazım dünde kahverengi lekem geldi yerleşme kanamasina benzer açık pembe lekemde devaminda genelde adetimde düzenlidir ayın 6 sında olurum Napmam lazım 🙏😓😓