Senem35 benım bildiğim her hastane sadece 1 kişi alıyo yanına. Benımde eşim kalıcak sadece. Ziyaret saatleride aksamları 2 saat fln ama ben annemler dahıl kımseyi istemiyorum ziyarete. Sezeryan olıcam hersey yolunda giderse inşallah 1 gece kalıp cıkmak istiyorum hemen. Kapı süsü bile almadım , heves meves yok 🥺