OyaaT Eskişehir Osmangazi üniversitesinde ayrıntılı ultrason yaptıran var mı kızlar ultrason resmî veriyolar mı
OyaaT Neson hadi ya benimde bu ay randevum varda osmangazide merak ettim veriyorlarmı diye cnm peki nasıl memnun kaldın mı
Neson OyaaT canm çok yoğun orası baya bekledim bir kişi nerdeyse 20-25 dakika sürüyor.iyiydi çok şükür bişiy çıkmadı normal de özel hastahaneye gidiyorum ama ücreti fazla geldi osmangazidede aynı işlemi yaptirdim
OyaaT Neson anladım canım teşekkür ederim 😊 bende aynı şekilde normalde özele gidiyorum ama pahalı diye bunu devlette yaptırmak istedim peki bişey daha sorabilirmiyim içeriye yanımızda birinin girmesine izin veriyorlar mı yada telefonla video çekmemize
Neson OyaaT hayır canım vermiolar ultrason olan alana Eşiniz bile giremiyor hemşireler izin vermiolar odanın içinde 2 hemşire ve 2 tane bu ultrason la ilgilenen görevli oluyor.hemen bitirip yolluolar