Hdy yorumları da okudum şimdi de şunu da demek istiyorum bazı belirtiler gebeye göre farklı sonuç verebilir ben doktora geçen hafta gittim herşey yolunda dedi aynı durum o zaman da vardı ama kimisine erken doğum belirtisi olabilir o yüzden en mantıklısı doktora görünmek❤️