sda-sda35 Merhaba, hem pusetin içinde bebek oldukça dik kalıyor diğer ana kucaklarıyla görsel olarakta kıyaslayabilirsiniz. Şikayetvar.com da yazılan şikayetlere de bakabilirsiniz sayfalarca aynı şikayetler yazılmış kraft bebek arabaları hakkında, kimisi ana kucağının içinde yeni doğan bebeğin dahi rahat yatamadığını bebeğin içine sığmadığını, kimisi sadece 2 ay kullanabildiğini (kaldı ki normalde en az 6 aya kadar kullanılıyor ana kucakları) bebeğin içindeyken çok ağladığını yatmak istemediğini, ana kucağının küçük ve rahatsız olduğunu yazmış. Bir diğer sebebi araba hem çok hantal, hem de tek elle kapanmıyor. Ben arabayla tek başıma dışarı çıktığımda açıp kapatamam mesela. Ama bu aldığım bebek arabası öyle değil hem oldukça hafif hem de tek elle kapanabiliyor 😊