ben yaptırdım ve bu bizim insiyatifimizde olan bir sey değil bana göre. doktorunuz yaptır dediyse mutlaka yaptırmalısınız.
içindeki şeker 2 dilim baklavaya eş değer, zararlı olsa doktorlar yaptırın demezdi emin olun buna.
gizli şekeriniz varsa, ileri haftalarda bebeğin suyunun fazla olması, gelişiminin fazla ileri olması veya erken doğum riski gibi faktörler var. bunları da göz önünde bulundurun bence ☺️