Bahar4516 Progestanı kac ay kullandınız? Doktorum kesmedı 25,haftamdaym malum hastaneler vırus yuzunden kalabalık nolur nolmaz dıye verdı uzun sure kullanıp dogum yapanlar???
Eymeninannesiii Bahar4516 8. Haftada kullanmaya başladım günde 1 kereydi 20. Haftalarda 2 ye çıkardık tekrar kanamam olmuştu şuan 35+0 olduk hala kullanıyorum 10 nisanda kontrolüm var o zamana kadar kullanacağım o gün karar vereceğiz
tugce67-67 Bahar4516 canım kanamam olduğunda 1-1.5 kutu falan kullandım doktorum tehlike geçmiş diyince bıraktırdı bana.senin bebeğin sağlık durumuna göre uzatabilir kötü bir ilaç olmadığı söyleniyor
tugce67-67 Bahar4516 ek olarak kanamanın yoğunluğuna göre günde 2 defa hafifleyince 1 defa kullanmıştım.dediğim gibi bırakıp bırakmama bebeğin durumuna göre , sen doktorun devam edeceğiz dediyse kullan ihmal etme
Eymeninannesiii Bahar4516 benim öyle sertleştiğinde 30. Haftamdaydım doktorum nst istemişti erken doğum belirtisi olabilir diye erken doğum riskim var ama çok şükür progestanla dinlenmeyle filan atlatıyorum ama hala arada sertleşiyor dikkatli olmak gerekiyor