tubisAslan CgdmZtrk Bi nedeni yok eşimle sevdiğimiz isimleri birleştirdik ve uyumu hoşumuza gitti beğendik
ozgebeyret Hepinize çok teşekkür ederim arkadaşlar fikirlerinizi değerlendiricem ama çok zormuş bu isim süreci çok kararsız kalıyor insan 😊