38+5 teyiz. Kontrole diye geldik nst ye girdim sancım çıkınca ilk defa çatı muayenesi oldum çatın dar kemiğin çok asagıda dedi zaten muayene esnasında hissettim parmağını çok ileri götüremedi , istersen bekleyelim ama normal sancı çekip yine sezeryana dönersin dedi doktorumuz sen bilirsin dedi.
Karar verdik öğleden sonra gireceğim , dua edin. Normal çok istiyordum ama hayırlısı buymuş hakkımızda 👏🏻👏🏻👏🏻