Pyrzeda Ben kullanıyorum canım memnunumda 4.ayda felan başlamıştım şuan 34 haftalığız çatlağım vs bişey yok şükür her gün yatmadan önce bi miktar sürüp beklşyodum hemen emiliyo zaten 😊 Ozgeggrcn
nurdanerol Canım ben bio oil çatlak yağı almıştım kokusu bana çok ağır geldi arkadaşım lierac kullanıyor bende şimdi ondan sipariş verdim . Eczanelerde fiyatı çok pahalı internetten sipariş verdim
seda1703 bende hepsi burada dan sipariş verdim 80 tl idi 200 ml. çevremde kullananlar çok memnun bu akşam başlayacağım bakalım kullanmaya
Nhl İlk gebeliğimde kullandım hıc catlagım olmadı sımdı ıkıncı ye kullanıyorum catlama yok su anda 37 haftalıgım
EmanetSahibi Benim de çatlaklarım çok erken başladı 17.haftam falandı hemen sonrasında kullanmaya başladım Sadece o ilk zamanlarda olan çatlaklar dışında olmadı çok şükür