Anneadayi2 Merhaba bayanlar 18 Mart’ta test yaptırdım 58.96 çıktı 24 Mart’ta tekrar yaptırdim 2.05 düşmüş.Doktorum kimyasal gebelik dedi ben hala inanamıyorum 😔. Testim yanlis çıkmış olabir mi?🤔
mmylmz Anneadayi2 Anneadayi2 kımyasal olmuş canım düşüşe geçmiş bu kadar oynamaz değer arada adetle atacaksın sanırım :(
Anneadayi2 meliccccc hayır başka hastanede yaptırdım 😔 benimle fazla ilgilenmediler zaten ve kan alırken çok canımı acıttı hemşire belki dikkatsizlik olmuştur diye düşündüm
meliccccc Anneadayi2 yok canm maalesef yanlis cikmaz. Kimyasal gebelik olmus allah hakkinda hayirlisini versin