Mervemsario ben ilk evde test yapmıştım. Sonra saglik ocagina gittim hemen. Evde test yaptım, hamileyim dedim doktora. Ebenin yanına git sana idrar ve kan tahlili yapsın dedi. Tahlillerde de hamile oldugum anlaşılınca hemen kayıt yaptılar. Doktor, kalp atışını duydugunda bize haber ver demişti. Kalp atışını duyunca tekrar gittim saglik ocagina. Sonra ebe aşı için gün veriyor.