Hahhsueoe Merhaba kizlar 24 haftaligim doktor femix omega ilaç yzdi haftada 1 kullan dedi eczaneye sordum hergun 1 tane dedi bu ilaci kullanan varmi nasil sizler kullaniyosunuz?