Sunay10_ Bir çok hastenede doğum yapılmıyormuş sadece diğer virüsten gelen hastalarla ilgileniyorlarmış acaba Balıkesir’dede aynı sorun varmı
RabiaMG Sunay10_ ben daha 14 haftaligim ama cuma aksami kadin dogum acile gittim ve yanimda doguma alincak birkac kadin vardi İnsallah yapiliyordur hatta birine sancin sklasinca gel ister burda yatp bekliceksin demislerdi
Sibelgokhan Sunay10_ benimde 41 günüm kaldı,devlette yapmayı düşünüyorum.duyduğuma göre hastaları ayrı bir yerde tutuyorlar,doğumlara da devam ediliyor
Semashn99 Canım ben sevgi de doğum yapicam nasip olursa ama böyle bi post acman ıyi oldu balıkesirden devlet hastanelerinin durumunu merak ediyordum.
Sunay10_ rabia28 evet iyi birimiş ama ben şehir hastenesine geldim normal de özele gidiyorm Doğum için şehire gelicem
rabia28 Sunay10_ Sehir hastanesinde bu donemde dogum yapmak biraz sıkıntılı olabılır çünkü corona hastaları var diye duydum unıversıtede çok azmış bebegınızı de dusunun bence hayırlısı olsun hakkınızda
Sunay10_ rabia28 evet çok varmış biliyorum ama Üniverste hastenesine hiç gitmedim Doğum için kabul ederlermi bide ücret Doğum ne kadar
rabia28 Sunay10_ Evet kabul ederler 1000 tl civarı özele gore çok hesaplı hem de ameliyat yada doguma Gurhan hoca birebir kendisi giriyor