Mart 22 perşembe günü sabahdan cildiye ye randevum vardı sabah uyanır uyanmaz sancı girdi ama gaz sancısı sandım 🙊 neyse hazırlanıp hasteneye gittim hastanede sıklaşmaya başladı yürüdükçe batıp batıp çıkıyordu ama ben hala gaz sancısıdır diyorum doğumu kondurmuyorum 😁 akşama doğru 15 dakika da bire düşünce aha dedim doğumum geldi hemen gitmeyecektim hasteneye evde biraz çekip öyle gitmeyi düşündüm hastane de rezil ederler beni dedim iyiki de evde çekip gitmişim saat gece 12 buçuk a filan geliyordu dedim bir sıcak duşa gireyim ne olur ne olmaz duşa girdim elime sümüksü birşey geldi ama akıntı diye düşündüm bir baktım nişanım gelmiş tabi bende bir telaş 😁 annemi çağırdım hemen annem dedi hemen çık banyodan suyun gelirse anlayamayız abdest alıp çıktım beklemeye başladım 5 dakika da bire düşüne kadar gitmek istemedim eşim işteydi aradım söyledim gece yanıma geldi sancılar girip çıkıyordu ama dayanılmaz değildi sancı çıkınca uykum geliyordu sürekli böyle böyle sabah 7 ye kadar bekledim o sırada dalmışım biraz sancı ile uyandım ve artık 5 dakika birdi 😱 ortalığı topla vs derken saat 10 gibi evden çıktık 11 de hastenedeydim açılmama baktılar ama 1 cm di 😐 nst bağladı sancılarım çıktı nst de daha çok girmeye başladı ama 1 cm olduğu için gönderdi beni tabi akıllılık ettim gittim hastanenin bahçesinde yürüyüş yapmaya başladım tabi bu arada tüm sülale yanımda neredeyse 😁😁 yarım saat sonra dayanılmaz oldu tekerlekli sandalyeyle eşim acile uçurdu 😂 tabi ben ağlıyordum o zaman içeri girdim biraz önce gönderdiğimiz hasta değil mi dediler evet dedim benim sancılarım çoğaldı doktor dedi geç bakalım çatala tekrar bakayım vee yarım saatte 3 cm açıklığa ulaşmıştım doktor şaşırdı çok iyi dedi nst bağlayacağım seni biraz takibe alalım dedi nst bağlandım ve sancılar yüksek çıkıyordu doktor hastayı hazırlayın yatış yapıyoruz dedi eşimi çağırdılar Doğum önlüğümü giydirdi çok korkuyordum öptü geçicek az daha dayan dedi vedalaştık ve o kapının dışında kaldı beni aldılar içeri 2 de alındım Doğum için Ultrasona girdim doktor inceledi başka bir doktoru çağırdı oda emin olamadı bir tane doktor daha geldi ne olduğunu anlayamamıştım kendi aralarında birşeyler konuştular ama tıp terimi olduğu için anlamadım tabi sancı odasına aldılar beni doktor açılmayı kontrol etti 4 cm hastayı suda Doğuma alıyoruz dedi 😁 ben şok tabi demekki ultrason da bunu konuşuyorlardı sancım aşırı fazla olduğu için ve açılma hemen gerçekleştiği için suda Doğum hastası olarak beni Seçtiler 😎 tekli oda jakuzili suyu ayarladı ebe oturdum sohbet ettik ebelerle tv bile açtılar Seda sayanı 😁😁 su gerçekten çok rahatlatıyor insanı ıkınma hissi gelince haber ver dedi tamam dedim 1 saat sonda ve artık ıkınma hissi yavaş yavaş geliyordu hemen Sudan çıkarıldım açılmam 6 cm olmuştu tramva odasına alındım yarım saat içinde 8 cm ulaştık doktorlar çok iyi gidiyorsun ilk Doğuma göre dediler ve ıkındırmaya başladılar beni ilk beceremedim daha sonra doktor bebeğin strese giriyor kalp atışı düşüyor bak deyince kuvvetli ıkındım bir kere daha böyle ıkınırsan alacağım dedi bir kere daha yaptım ve dogumhaneye alındım 10 cm ile 2. Ikınmamda meleğim geldi 17:33 de onun sesini duyar duymaz annemmm diye diye ağlamaya başladım 🤗 herşey bitmişti meleğim gelmişti ne Ağrı ne sancı kaldı dikişten korkmayın hissetmiyorsunuz bile dikiş atılırken Duru mu inceledim sürekli dikişim bitti ve kucağıma verdiler emzirmem için o anların duygusunu anlatamam o kadar güzeldi ki Şuan 11 günlüğüz hayatta en güzel şey anne olmakmış 😍 hepinize hayırlı sağlıklı doğumlar dilerim bizim hikayemiz de böyleydi 😊😊❤