Marayy Kızlar virüsten dolayı hastaneye gitmeye korkar olduk ben 7+4 yarın randevu aldım erken mi aldım bilemedim kalp atışı icin sizler ne zaman duydunuz kalp atışını ve bebek de görülüyormu 😍 hem çok korkuyorum hem çok heyecanlıyım
kelebegim123 Marayy 7 haftalıkken kese ve bebek göründü 9 haftalıkkende kalp atışını duydum 7 haftalıkken kalp atışını dinlettirmedi daha bebek çok küçük diye Ama o sesi duyduğumdaki heyecanı daha önce hiç yaşamamıştım duyduğum en güzel sesti 😇 sağlıkla gelsin evlatlarımız inşallah 🤲🏻❤️
Aysema Marayy Sizin adiniza cok sevindim 🙏💞 erken değil ben 6. Haftada duymuştum. Ultrasonsa duyulmazsa vajinal bakıp duyar. Sakın telaşlanmayın böyle olursa. Insallah sağlıkla kavusursuz bebeklerimize🍀
Dildare Marayy merhaba. 5 haftalıkken keseyi gördük 7 haftalıkken kalbini duyduk. Siz de duyarsınız umarım. Ama olur da duyamazsanız endişelenmeyin 10. Haftada duyan çok tanıdığım var.
kelebegim123 Marayy sesin azlığı çokluğundan dolayı değil bebek daha çok minik olduğu için zararlı olabilir dedi doktorum ve dinlettirmek istemedi 2 hafta sonrasına randevu verdi ve 9. Haftada duydum
Fadime3543 Marayy kuzum büyük ihtimalle gittiğinde duyarsın kalp sesini ben 6+3 gittiğimde duymuştum kalp sesini
mmylmz Marayy ben az önce 1 ay önce paylaştığn posta yorum yaptım tarihine bakmadan :( cok sevındımmm değerler artmış haftalar geçmiş maşallah. yarın vajen bakarsa kesın duyulur. ama kılon yoksa yağ dokun yoksa karnında, ordan bakarsada duyulur inşallah
perihankrkya Marayy dün dr banu hanım özellikle yeni hamile olanlar mutlaka gitsin demiş hastaneye çünkü kalp atışı veya bi sıkıntısı var mi dış gebelik mi vb gibi şeyler olup olmadığına mutlaka baktirsin demiş cnm virüs falan var diye gitmemezlik yapmasınlar demiş dün gece burdan kızlar yaziyolardi bende öyle okudum 😊🤗 git cnm bende 21 haftaligim salı günü gidicem maske eldiven giyjcem eve gelince de duşa girip çamaşırları da makinaya atıp muhafaza edicez 😊 sende git cnm bebislerimiz herşeyden onem li 😙🎈
Hanifee1273 Marayy dinleyebilirsin ben 7 haftalıkken dinlemiştim çok güzeldi yavaş filanda değildi çok hızlı atıyordu sesi de gayet gürdü
ecemtmr Marayy kuzum selam ben 6+1 iken duymustum kalp atışını, bebekte görülmüştü. yarın duyarsın sağlıkla inşallah :)
Nuriay Marayy yaa duyarsin 5 te bile duyan var mesela ben 8 haftada durmuştum ama 5 de 6 da 7 dede duyanlar var