Ponciginannesi_ Normalde yarın aşı günüm ama yarında cumartesi. Bugünde aşırı rüzgar var. Pazartesi gitsem olur mu? Zaten tek nasıl gidicem iğneye onuda bilmiyorum ya 😔
Ponciginannesi_ Gonulidil aynen ya nasıl gitcem falan diye düşünürken günü unutmuşum 😂 ama fark etmiyor yarında nasıl gidecem kimse evden çıkamıyor ve ben tek başına iğneye gitmek 😱😱😱😱😰😰😰😰