Degisken aslında benimde aklıma geldi, yanılmış mıdır diye düşünmedim değil. Doktorum alanında çok başarılı biri ama insan sonuçta , birde artık alan çok dar olduğu için neden olmasın dedim. İşin kötüsü yanılsa da yanılmasa da eşim çok baskı yapıyor ye ye diye. Bende bu durumdan sıkılıyorum. Herkes kızıyor şimdi bana..