Kbr_71 3 gündür takip ediyorum adet agrim oluyo devamlı değil ama gün içinde 4 5 kere oluyo doktoru bilgilendirsem mi kızlar
Kbr_71 Bttll doktorum söylemisti yalancı olabilr diye ama bu ara posta da çok var erken doğum olan yalancı sancısı olup açılması olan
Bttll Kbr_71 bende ondan korkuyorum canım dun benim de hafif bel kasık agrısı oldu doktorum soylemıstı agrın olursa progestan kullan dye hemen kullandım gectı sukur bende 32 haftalıgım ama insan tedirgin oluyor boyle erken dogum seylerı nı gordukce
Kbr_71 Bttll birde dün teyzelerimle konusuyodum 38. Haftada sezeryan olacam ben öyle gün aldık neyse doğum temizliği falan oluyor ya doğumuma 1 hafta kaldı yapalım dedim Allahmı söyletti diyorum
Bttll Kbr_71 sen sancını takıp et olmazsa git bugun canım . Bu arada ilk cocuk mu sezeryan demıssın ya sen kndın mi istedin sezeryanı canım
Kbr_71 Bttll ilk değil 2. Arada sene farkımız olmasina ragmen normal istedim ben doktor riske girmeyelim dedi sezeryan yapalım dedi riski kabul edersen normali deneyelim dedi mecbur kaldim
Bttll Kbr_71 anladım canım hakkında hayırlısı olsun ınsallah saglıkla kucagına almayı nasip etsin Rabbım