Ponciginannesi_ Kızlar ben ne yöne doğru yatıcam şaşırdım. Sağa sola yatınca kolum kopuyor bildiğin. Bi sırt üstü rahat ediyorum onada iyi değil diyolar. Benim gibi olanınız var mı?
nurcakir58 Ponciginannesi_ aynn benimde öyle sağa yatınca tehlikeli diyokar sma yan yan yatıyorum napiyim her yerin uyusuyo daha 15. Haftaligim ne tarafa yaticagimi şaşırdım
juliet Ponciginannesi_ uykudan uyandırıyo valla. Tuzlu hamur işi tatlı yiyorsanız yemeyin bol sıvı tüketin doktor bana öyle dedi
Ponciginannesi_ juliet 2 gün önce gittim doktora hamur ve tatlı yeme dedi ve en çok canım onları istiyor 😢
nurcakir58 Ponciginannesi_ yatmayin diyokar anlamiyon doktora gitsem sorcam her yerim uyuduyo kolum bacağım kulağım bile
Minikmucizem3 😓 Benimde ayaklarımın altı alev topuna dönüyor bu durumu yaşayan varmı ya Not; şekerden değil şekerimi ölçtürdüm sorun yok :)
Eken Gece 2-3 kez lavaboya kalkıyorum. Her uyanmamda sağ sol uyumama pozisyonumu değiştiriyorum ağrım olmuyor o yüzden