Merhabalaaar 23+2 haftalık hamileyim ilk hamileliğim biraz tecrübesizim. Göbeğimde aşırı tüylenme oldu aslında çok tüylü bir insan değilim görünce şok oldum 😀 nasıl kurtulabilirim çok araştırdım kimi doğumdan sonra dökülür aldırma diyor kimi kalır bilemedim lütfennn yardımcı olur musunuzzzz 🙏