kbracbc Merhaba kızlar 38+5 haftalığım dün akşam çatı muayenesi oldum geçmişti kanama biraz önce tekrar kanamam oldu regli kanı gibi normal mi acaba
arslanmerve57 kbracbc bende çatı muayenesi oldum ama hiç kanamam olmadı öyle ağrı falan da olmadı. Doktorla mı alakalı acaba
Kayarozlem8023 kbracbc kanamanın çoğalması durumunda doktorunuzla görüşün bence durmuş tekrar başlamış doktorunuza bilgi vermeniz en iyisi gibi
ipekcim arslanmerve57 doktor la alakali degil canim bizimle alakali 😊 kisiden kisiye değişiyor. Dar ve genis olarak değişiyor
arslanmerve57 ipekcim he anladım hani okuyorum burda da çok acıdı şöyle böyle kanamam oldu hiç öyle olmadı bende dedim bende mi bir gariplik var 😂 teşekkür ederim 😘