Firdevsds Canım benim yeğenimede söylenmişti amniyotik bant sendromu 3 farklı hastaneye gittiler ilki var dedi diğer ikiside yok dedi sağlıklı bir şekildede doğdu çok şükür,🙏Tavsiyem farklı doktorlarada görün bence , bant hakkında bildiğim bebeğin neresine dolanırsa oranın gelişimi engelleniyormuş Allah korusun