Doktorumla görüştüm gitmeyi düşünmüyordum şu durumlar da cesaret edip ama doktorum ikili test yapılacağını söyledi cumartesi randevum var tam olarak ne belli oluyor bu testte kızlar kimisi yaptır diyor kimisi yaptırma diyor.12 haftalık olduk cinsiyet içinde bir tahmin de bulunur doktor diye düşünüyorum 😊 Umarım hepimizin bebişleri sağlıklıdır 🙏🏼