Bestepe Merhabalar arkadaşlar 6+1 haftadayım sürekli kahverengi koyu renkte akıntı geliyor doktorum normal dedi ama hergün oluyor ve beni korkutmaya başladı yaşayan var mı bu durumu?
Melek2152 Bestepe doktora gidin mutlaka ve eğer normal diyen doktor müdahale etmıyorsa doktoru değiştrn bence lekelenme ye karsı hap ve iğne veriliyor canm bunlarla önlem alınmazsa düşük tehlikesi artıyor maalesef ve daha cok yeni bebşn Allah hepimizn evladını bağışlasın
sdnrkya Bestepe canım doktora git yaşamış biri olarak söylüyorum hemen gitmeme rağmen bebeğimi kaybettim
Yatayasu Bestepe merak etmeyin Kırmızı renge dönüşürse tehlikeli yerleşme kanaması deniliyor bu duruma bende de 4. Haftada başladı doktorum 1 kutu progestan verdi 3 hafta sonra tamamen geçti ama mutlaka ilaç kullanmalısınız …
Dmlsrcgl Kızlar bende 6 haftalık hamileyim 2 kez bende de kahve lekelenme oldu progestan verdi dr um . Ne için kullanıyor panik yapmama gerek var mi
Tstnptt Dmlsrcgl progestan lekelenmeni bitirecek cnm aksatma saati saatine al 12.haftya kadar kullandım ben
Paresss Tstnptt Merhaba Bende kullanıyorum günde 3 tane fitil zor olduğu için içiyorum ben. Saatinin bi önemi var mı?
Tstnptt Paresss fitil olarak daha etkiliymiş cnm ben ilk başta ağızdan aldm sonra başka doktora gittim fitil olarak al daha çok etkisini görürsün dedi gerçekten de 4 5 günde kesildi cnm lekelenmem saati saatine almakta fayda var cnm ayarlayabilirsenn