Ask_H üniversaldeydim canım orda bişe varmı yok mu bilmiyorum doktorumdan memnundum muzaffer şengül ama aşırı yoğundu randevulu olmama rağmen 2 saat beklemeden giremiyordum nide sekreterleri falan cok küstahtı hastane büyük oldugu için riskli buldum zaren sevmiyordum 35. Haftamda değiştirdim