Aysegul38 çok yakın dönemde arkadaşım 42. Haftaya kadar bekledi ve sonrasında suni sancı epidural vs herşeyi deneyip 38 saat sonunda genel anastezi ile sezaryan olmak zorunda kaldı ve bebek yoğun bakımda kaldı maalesef. Benzer olarak görümcem de buna benzer birşey oldu. İkisinde de sancı yoktu su gelmedi hiçbirşey olmadı, bence daha fazla beklemeyin. Umarım bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alırsınız ☘️