Msrrfaydn61 Kızlar iyi akşamlar buğün keseyi Bebişi gördüm haftaya kalp atışını duymaya gitçez herşey normal miş ve çok heyecanlandım görünce rabbim isteyen Herkeze aratmadan nasip etsin bu arada midem çok kötü iştahım YÖK 😞😞bebiş 5 hafta 6 günlük müş 🙏🙏🙏
SemihDamlaDalan Msrrfaydn61 evet çok güzel bir mutluluk tarif edilemez bizde 10+1 haftalığız. Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin kalp atışını dinlemek daha müthiş birşey ☺😊
esilax ayy cok gzl bi duygu❤ insallah rabbim o sevinci yarin banada tattirir bizde kalp atisi dinlemeye gidicez 8hfta 1 gunluk hamileyim bende😍 bnm hic migde bulantim flan yok insallah böylede devam edrr