Kirazbesli Hayırlı geceler hanımlar aranızda dostinex kullanıp hamile kalan var mı? prolaktin değerim en son 187 2 aydır kullanıyorum bu ilacı haftada iki gün tam atıyorum yardımcı okursanız memnun kalırım
Yildizim Kirazbesli bu ayları iyi değerlendir. Ben de Dostinex kullanarak hamile kaldım. Sadece hamile olunca ilacı hemen bırakman gerek
Gkc2144 Kirazbesli bende bu ilacı kullanarak hamile kaldım normal de diğer ay aşılama olacaktı doktor bile şok oldu o kadar imkansız di hamile kalmam
Hnde3 Bende kullandım dostinex düzenli kullandığım ay hamile kaldım için rahat olsun çok etkili bir ilaç zaten
Kirazbesli Sizin ploraktin değerleriniz kaçtı Peki benim 187 iken dün kan tahlilinde 9 çıktı bu iyi bir sonuç olmalı umarım
Kirazbesli @Gkc2144#izin ploraktin değerleriniz kaçtı Peki benim 187 iken dün kan tahlilinde 9 çıktı bu iyi bir sonuç olmalı umarım