Arkadaşlar merhaba.ilk defa yaziyorum.biz 12 hafta 5gunluguz.doktor kontrolumuz var bugun.doktor belki cinsiyyetini de oyrenebileceyimizi soyledi.bu hafdada cinsiyyet oyrenen oldumu hic ve dogru ciktimi?birde yapan arkadaslardan cinsiyet tahmini bekliyorum.baba04.01.1993. anne 26.12.1996. son adet tarihim 28.12.2019. kan qrubu 2+.
İsin sadece eglencesine merak ediyorum yoksa Allah ne verdiyse kabulum tabi.bir oglum var.Cok cok isterim kizimda olsun.ama oglum var diye diyil sadece kiz annesi olmak bi hayal gibi geliyor.yinede farketmez evlat ayirmak diye bisey deyil bu.oglum benim herseyim.birde hepinizden dua isteyeceyim.cok korkuyorum cunki oglumda once ilk gebeligimde tamda bu haftalarda kalbi durdu nedenini bilemedik ve onun korkusu hala bende. İnsAllah bisey olmaz.ama her ultrasonda cok heyecan yapiyorum taki o guzel kalp atisini duyana kadar.o yuzden dualarinizi esirgemeyin arkadaslar.her birinize saglik dilerim