Deletedmom138 Sermhiante 5 ağustos 😍 evet hissediyorum iki haftadır, bir haftadır da dışardan görebiliyoruz hareketlerini 😘 bir şikayetim yok şükür sadece çok yiyorum 😅
OlgaArslan Deletedmom138 bizim de 5 Ağustos 21+1 haftalık çok net hissediyorum ama dışarıdan ne zaman baksam hiç hareket etmiyor elimizi koysak yine hareketini kesiyor beni yalancı çıkarıyo eşime karşı 😂 sen abartıyosun o kadar vurmuyodur diyo bana 🤦🏻♀️😀
Deryadgm Deletedmom138 bende 6 ağustos bende hissediyorum ama dışarıdan görülebilecek kadar kadar değil🙄
Selimerve Buse0911 bende 17+6 yım hıssedıyorum yanı yavaş yavaş hele şu son bır haftadır Hatta boyle nefesımı tutttugumda karnımı oynatmadıgımda bakıyorum oynuyor gozle gorebılıyorum 😅 cok fazla oynamasada oynuyor yanı😅
RuzgarsMommy Sermhiante Hep öyle diyordum ağustos da doğum mu olurrr falan :/ ama şimdi ki durumlardan dolayi iyi ki nisan mayis da dogurmuyoruz
Deletedmom138 RuzgarsMommy Çok şanslıyız hayatım inşallah o zamana virüs falan kalmaz rabbim şu kaos bir bitse
busra1977 19 haftalık ve 21 Ağustos doğum tarihi görünüyor 👍 benim sürpriz bebişim ve 4 numara 😅ilk defa yaza denk geldi diğerleri kış bebeğiydi
Buket1990 20+4 bende agustos ayında doğmuşum Aslan Burcu olmaktan hep mutlu olmuşumdur oğluşum da benim gibi olacak ❤️
RuzgarsMommy Deletedmom138 İnşallah canım sicakta yanmaya raziyiz yeter ki virüs bitmiş olsun ozamana