Anneler bugun kontrole gıttım 32. Haftada gıtmıstım oglum hala donmemıstı 35. Haftadayız hala aynı yerde hiç deyişmemiş . Ben normal dogum beklerken sezeryan olma ıhtımalım cok yuksek . Korkuyorumda . Ama bi yandan oglum ıyı olsun ıstıyorum kafam cok karısık . Donmesı ıcın neler yaptım ama paşamın keyfı yerınde galıba hep aynı yerde . Benım gıbı olan varmı