Gizem_18 38 haftalik hamileyim ve doktorum pazartesiye sezeryan gunu verdi hic bi dogum belirtisi yok istiyorum ki 39 haftasini olsun tamamlasin sizce beklemelimiyim cok kararsizim
MinikTavsanim Gizem_18 henüz ben sizin yanınızda gebelikte yeniyim Rabbim yardımcınız olsun . Üstte kalsın diye yazıyorum kuzumm😇