Sağ tarafımda bir ağrı var sabahtan beri geçmedi. Ağrıyı tarif edemiyorum sinyal verir gibi. Bacağımada atıyor ağrısını ama bacagımdaki ağrı iğne batması gibi. Sağ yan tarafımdaki ağrıyı tarif edemiyorum sızı gibi ama beni öldürcek gibi değil ama rahatsız ediyor tuhaf ve normal olduğunu düşünmemeye başladım