Merhaba ben femara ile hamile kalan bir anne adayıyım. Bende o süreçteyken bütün bu tarz forumları gezip kendime bir umut aradım. Her başka forumlara girerken nolur biri hamile kalmış olsun ve bana umut olsun diye dua ederdim. Her neyse ben polikistik over sendromu olan bir kişiyim. Üstelik kilo problemim de vardı.Doğal yolla bir türlü hamile kalamadım. Her ay o yaşanan hayal kırıklığını çok iyi bilirim. Zaten adetim gecikiyordu ama her adet gecikmesinde ki yaşadığım hevesi bir ben bir de Allah’ım biliyor. Bu esnada ben zayıflamaya karar verdim ve tam 26 kilo verdim. Doktoruma başvurdum bana femara verdi ve kullandım daha sonra çatlatma iğnesi oldum. Yüce Rabbime şükürler olsun ilk denemem de bebeğim bana tutunmaya başardı. Ve şuan onun gelmesini bekliyorum. Benden küçük bir tavsiye eğer kilo probleminiz var ise kesinlikle ama kesinlikle zayıflayın yumurtalık inanılmaz etkiliyor. Ve umudunuz hiç bitmesin. Duanızı eksik etmeyin. Allah’ım kimsenin kucağını boş bırakmasın çok zor çok 😔 Birgün hamile kalırsam forum sayfasına yazacağımı söylemiştim çünkü ben çok umut besledim burada ki olumlu yazılardan. Biraz uzun oldu kusura bakmayın. Sabırla okuyanlara teşekkür ederim. Herşey güzel gönlünüze göre olsun. 😊