Deletedmom189 15+2 günlük hamileyim ve iştahsızım düzgün beslenemiyorum. İçim hiç rahat değil bebeğime bir şey olmasından korkuyorum. İştah açıcı şeyler önerir misiniz?
RanaaT Deletedmom189 korkmana gerek yok kuzum bebek senin vucudundan alıyor ama istahsız olsanda yumurta haşlanmış tabi ki. Ceviz badem yiyebilirsin
Deletedmom189 Yemeye çalışıyorum canım ama korkuyorum ben yemeyince neyi alacak ki vücudumdan? RanaaT
RanaaT Deletedmom189 önceden yediklerinden kalsiyumu proteini alıyor ama tabi büyüdükçe yemen gerekiyor çünkü özellikle 4 aydan sonra bebeğini beslemen lazım. Kalsiyum unu almazsan senin dişlerinden gidiyor