kbraylmz Arkadaşlar kafayi yemek üzereyim doğum yaklaşti malum şu bela virüs bitmezse ne yapariz bizler.. evladimi nasil korurum düşün düşün kafayi yicem 😪 artik öyle şeyler geliyor ki eşimi bile yaklaştirmamayi düşünüyorum çok korkularim var 😢😢😢
mervik21 eşini yaklastirmamak çözüm değil eve bile almaman lazim o kadar geniş çaplı konu rabbim korusun yavrularımızı