[silindi] 40 gün önce kürtaj oldum, henüz adet olmadım. Belirtilerim de var ama emin olamıyorum. Eski gebelikten mi acaba diye😔 kürtajdan sonra ki gün test yaptım hiç çizgi yoktu🤷🏼♀️ https://imgyukle.com/i/Ji0anP
Ozlemzeynep [silindi] kııız az önce yazıyodum silindi pooosttt tugceeeee kız ben kör değilsem silik çizgi gördüm sok oldum🙊
hunilimom [silindi] sanki var gibi ama daha değerler sifirlanmamista olabilir pek bi bilgim yok canım post üste kalsın diye yazıyorum Inslalah vardır
Mervemsario [silindi] bende adetime 5 gün kala yaptım hatta testi bir 2 gün beklettim aynı böyle çıktı hamileymişim umudunu kırmanı istemem ama var gibi adete 3 gün kala 6 gün erken gebelik testi yaptım biraz pahalı 23 TL predictor onda bile silik çıktı