Irmakveannesi Slm kızlar 30 haftalık olduk 1 haftadır içim.disima çıkıyor öyleki 1.5 kilo vermişim yesem çıkarıyorum yemesem tansiyonum düşüyor bugün serum taktılar iyiyim.simdi ama.korkuyorum öneriniz var mı
Irmakveannesi [bilinmeyen] hayir sadece gaita tahlili verdi doktorum onu da yarın verebilirsem parazit var mı ona bakacaklar