Alpkaan benim de 116 çıkmıştı açlık şekerim , sınırdasın dikkat etmen yeterli dedi doktorum insülin vermedi , ama merak etme çok yüksek çıkarsa da insülinle falan dengeliyorlar doğuma kadar insülin kullandırıyorlar bebek için bi zararı olmasın diye .