DenizFerhat 40+0 olduk bel ,kuyruk sokumu agrısı ve seffaf sümüksü akıntı dışında hiçbir belirtimiz yok bizim gibi bekleyen annelerimiz var mı 🤭🤭
kosekubra61 39+2 yız bızde bugun kontrolum var kasılmalarım harıcınde cok hafıf agrılarım oluyo catı muayenesı daha olmadım beklıyoruz bızde😂😇