Goz-deeee Sağlıklı besleniyorsan bebeğin kilolu olması çok güzel bısey ama pasta,börek,poğaca ,şeker,abur cubur , hazır içecekler,hazır yıyecekler ,çikolata tüketiyorsan bebeğin bundan da kilolu olabilir doktor söyledi Bu iyi bısey değil işte 🤦♀️Bunlara çok dikkat ediyorum ve benımkide hep önde gidiyor 31.haftadayım 2150 gr👶Bazı doktorlar 4kgye kadar normal doğurtturuyolar doktordan doktora göre değişiyor canım💁🏻♀️Doktorunu değiştirebilirsin Ne olursa olsun Normal doğumu destekleyen aşırı doktor var çok rahat bulursun 🙆♀️🤷♀️