Kızlar merhaba cuma günü 37+1 de kontrole gittim özel liman hastanesi Alaaddin Balcı doktorum bana dedi ki 30 martta alalım bebeği sekreterim yardımcı olacak. odadan cıktık sekreteri dedi ki doktor o gün izinli görünüyor virüsten dolayı 1 gün çalışıp 1 gün izinli olacak. sen 23 martta ara bilgi vereyim pazartesi aradım doktorumunda sekreterininde izinli oldugunu duydum hemde 1 hafta. doktorumu özel hattından aradım 30 dediysem 30 da alırım ama ben 5 ay önce baypass oldum şeker hastasıyım risk teşkil ediyorum. bu haftaki hastalarımı ameliyatlarımı devrettim başka hekim arkadaslarıma. sen 30 unda ara ben seni asla magdur etmem ben olamasamda bir arkadasım yardımcı olacaktır. ama böyle belli belirsizlik içerisinde beklemek beni üzüyor. samsunda ikamet eden anneler sizce nasıl bir yol izlemeliyim ? diğer doktorlardan randevu almaya çalıstım ama full dolular zaten izinli kimiside ne yapmam lazım gidip memnun kaldıgınız doktorlar var mı yada doktoruma güvenip günümü mü bekleyeyim 😔