Zumre Kizlar bugun hastahaneye gittim normalde 14 haftalığım doktor 3 hafta onde gidiyorsun dedi iyi birsey dimi 🤔
Nihanus Zumre benim düzelmedi kimi zaman 2 kimi zaman 1 kimi zaman 3 hafta önden gitti bazen bende korkuyorum sıkıntı olurmu diye ama doktor bir şey demiyor sadece sezeryan olabiliyor ne yazıkki benim öyle olacak gibi 😓