TugceDmrc Kızlar tek ben miyim bilmiyorum 😂 19+2 günlük hamileyim sabah kalkıyorum karnım yok gibi ikindi olduktan sonra karnım şişiyor akşama kocaman oluyor anlamadım afedersiniz gaz da değil söyleyen oldu çünkü sizde de böyle mi 😂😌
Sedley TugceDmrc Evet benimde aynı bide yemek yedikçe kıpır kıpır annesi gibi yemeyi seviyor 🙈🙈🤣🤣 bu arada 19+2 yim bende
brcakyll TugceDmrc o haftalarda benimde öyleydi ama şimdi yesem de yemesem de meydanda 😀😀 30 haftalığiz da 🙈
tugce0606 TugceDmrc ahahah tek ben de mi diye düşünüyordum aynen ya 17 haftayim bende yarın 18 oluyo sabahlari inik akşamları şişik🤣
Vefa83 TugceDmrc bende de aynı sabah kalkıyorm karnım yok ögleden sora nefes alamıyorm 18+5 haftamızdayız☺️
TugceDmrc brcakyll bende artık göbeğim kendimden önce gitsin istiyorum daha çok yeme isteği oluşturuyor bu yüzden de 😂😂😂
TugceDmrc tugce0606 Tuvalete gidince de korkuyorum saçma sapan karnım dümdüz oluyor nerde bu çocuk diye çıldırıyorum 😂
Sermhiante tugce0606 al benden de o kadar ya😊😊 bu arada 17+5 oldum ama hareket hissetmiyorum sizce normal mi ilk gebeliğim
Sedley TugceDmrc Bebişlerimizde demekki yemeyi seviyor 🤣🤣 ne zaman bişeyler yesem hareket etmeye başlıyor 🤣🤣
Hashasim2020 Ben 10 haftalığım karnım sabah düz bir yemek yiyip su içiyorum 3-4 aylık gaz göbeğim çıkıyor meydaneeeee🤣🤣🤣🤣
ilknurkcmnlii1 Aynı sorun bende de vaar😂 17+3 deyiz akşamları karnım kocaman seviniyorum büyüdük diye sabah bakıyorum minnacık göbek 😏😂
TugceDmrc ilknurkcmnlii1 demekki hepimiz aynıymışız 😂😂 5 aylık oldum mu göbeğim kocaman olur dedim olmadı 6 yi beklicem yoksa yastık sokucam artık 😂
TugceDmrc Sermhiante ben ilk 18 de hissettim normal bence daha hissetmemen daha yeni yeni daha çok hissediyorum 😇
Sermhiante Buse0911 nasıl da merakla bekliyorum var ya göbeğim de çıkmıyo dalga geçiyor kuzenlerim bazen gaz olmasın senin içindeki diye 😔😊
Hamideersin TugceDmrc bende o haftalarda hep öyleydim şişkinlik oluyo o haftalarda benim karnım 25 26 haftadan sonra .net çıkmaya başladı 37+2yim ama o kadar çok yok yine uzaktan 6 aylık anca derler yani