AyseeBusraa Angello doktorunuzla irtibata geçin bence, 2 3 gündür yüksek tansiyonlarla (14/9 15/9 16/10) uğraşıyorum ve 38+1de doğumu başlatmak zorunda kaldık, dün doğum yaptım çok tehlikeli dedi doktorum risk almadı beklemek için
Toprakkkmilaaa20 Angello alfamet bnde kullanıyorum 4 saatte bir içebilirsiniz günde 3 dedi ilk bna doktorum ama yükselince böyle günde 4e çıkardı
SedaveSusam Angello acilen doktora gitmen gerekiyor canım çünkü bebeğin kalp ritmi bozuluyor seni korkutmak istemem ama ben ilk bebeğimi bu yüzden kaybettim haftası küçüktü ama tansiyonum yükselmişti bir gün önce önemsemedim ertesi gün gittiğimde kalp atışı yoktu lütfen ihmal etme gerekirse ambulans çağır
Nihanus Angello 14 ü geçerse mutlaka yardım almalısın diye biliyorum canım bence önemsemelisin acilen 😥