Selam kızlar🙋🏻♀️
15+2 hamileyim bugün 3lü taramamı yaptırmak için hastaneye gittim. Cinsiyetini net söyledi ve dedi ki senin tosun 17+1 ve iri bi bebek dedi. 13 gün büyük oluyor. Normalde zaten 1 hafta hep önden gidiyordu asıl sorum şu
böyle büyük gitmesi erken Doğuma sebep olur mu?
Normal doğum zor olur mu?
Başına böyle bişey gelen varsa yardımcı okursanız sevinirim 😔 şimdiden teşekkür ederim.