Bedriye54 Selcanntosunn Gulozorlu bende 8 aylık hamileyim hayla bırakamadım ilk zamanlarda çok tiskinmiştim kusa kusa da olsa içtim hyla sabah kalktığımda içiyorum ve midem bulanıyor yine de bırakamıyorum
Derin_20 Gulozorlu Bende öğrenir öğrenmez bıraktım ama uzun yıllar kullanmış biri olarak sizi çok iyi anlıyorum, inşallah kısa zamanda bırakırsınız Rabbim herkesin evladını korusun🙏🏼
zeyzey95 Gulozorlu bir doktor paylaşmıştı Instagramdan her sigara içtiğinizde bebeğinizin boğazını sıktığınızı düşünün diye. Ben direk sigarayı bıraktım hamile olmadığım halde
bukety26 Bende 6. ayımdayım azaltsam da içmeyi bırakamıyorum malesef , her an aklıma sigara geliyo başka şeylerle uğraşsam bile. hep sıkıntıdan, stresten 😔
VenusEva Hilal9 7 senedir gunde 1 paket icen biriydim. Ictigim donemde de bu degismemisti maalesef. Azaltamadim ben hic. Bir anda biraktim.
Hilal9 VenusEva yani 8 ayda günde bir paket doktorun biliyor muydu , bir tanıdığım da senin gibi içmişti bir şey olmadı dedi ama çok korkuyor insan . Sen doğum yaptın mi bir sıkıntı yok inşallah
Yeloturko Bende öğrenince bıraktım kızlar çok zorlandım ilk bir iki gün içtim ama kendi kendime dedim yani içerde bebeğini zehirliyorsun yapma tut kendini diye söz verdim şükürler olsun 2ay oldu içmedim 🙏
Seymabebgm Gulozorlu ne yazikki 33 haftamda bnde gunde 3 4 iciyorum hamile kalmadan once gunde 1 paket cok rahat biterdi bnimde
Balevlatlarinannesi Yapmayın arkadaşlar. …Bence sigarayı gercekten zevkle içen biriydim.ikinci gebeligim bu….ilk gebeligimi öğrendiğimde de hemen bıraktım. Şimdide ikinci gebeligim öğrendim hemen bıraktım. …tabi hiç kolay olmuyor.arkadaşlarım hep içiyor inanın onlarla bile görüşmelerimi azalmıştım. Şuan çok rahatım…inanın aklıma geliyo içmek isteği oluyo ama hayır. …neolur zorlayın kendinizi neolur….
Ryakvrckk Kizlar akıl verin bana kayinvalidemle birlikte oturuyorum ve kayinvalideme çok yakın arkadaşı var eşimi sürekli kendi çocuğu gibi görüyor ve beni yanına yakistiramiyor neyse biz bu kadınla tartıştık ve gerek olmadıkça birbirimizle muhattap olmuyoruz . Fakat bugün bir ogrendimki kadın benim çocuğuma yelek falan örmüş kayınvalidem söyledi bende anca sinir bozuyor dedim kayinvalideme niye dedi ben onun aldığı verdiği hiç birşeyi çocuğuma giydirmek dedim sustu fakat konu şuki sırf eşim i seviyor beni istemiyor diye bana gicikligina yapıyor ben ne yapabilirim akıl verin nolurrrrr
ruzgarveannesi Ryakvrckk 😂😂😂canim ya senin kaynananin arkadsi seni istemiyor benim kaynanam ben napam nerelere gidem
Dicleberat Bende 4 aylik hamileyim be bırakamıyorum günde 3 tane içiyorum oda gündüzleri değil gece cok zarar verir mi çocuğuma doktorum da bilmiyor ictigimi
zeyzey95 Dicleberat çocuğunuza zarar vereceğinizi biliyorsunuz ki doktora söylememişsiniz kızmasın diye. Tabi ki zarar verir bi doktor paylaşmıştı her sigara içtiğiniz de bebeğinizin boğazını sıktığınızı düşünün diye hamile olmadığım halde bıraktım
Ee_i11 Ben severek içen biriydim diğer içenler gibi öğrendiğim an bırakıyorum dedim ve 6.ayımız çok şükür nefsimi terbiye ettim. Canım istemedi mi istedi. Hala arıyorum bazen ama canımdan daha önemli bebeğimin canı. Kendinize Kızın! Bırakabilen anneler var çünkü. çocuğum için ben bundan vazgeçebilirim diyin kendinize daha mutlu olucaksınız. Temiz kokucaksınız 🙏🏻 İnşallah bırakırsınız.Biraz gayret
Leylus Ee_i11 canım 29+4 günlüğüm çok ağlamamı durduramadigim zamanlar ayda 1 tane 1 haftada 1 tane ara ara içtim simdi 26 gun oldu hıc içmedim son 3 aya girdim gireli daha çok özen gosteriyorum çok zararı olmusmudur bebeğime 😥
zeyzey95 Hilal9 canım illa anne karnında birşey olacak diye bişey yok çocuk doğup büyüdüğünde bile sırf bu yüzden bi hastalığı olabilir
VenusEva Hilal9 Yok hayir dogumuma 9 gun var. Tum taramalarimizi yaptirdik hic bir sorun gorunmedi sukur. Hatta sigara kullanimlarinda bebekte gelisim geriligi plesanta yaslanmasi ve erken dogum riski olusuyormus. Biz su an 3.5 kiloyla 39. Haftaya girmek uzereyiz. Ancak sorun olusmamasi veya bende olusmamis olmasi kimsenin icini rahatlatmamali tabiki. Umarim herkes birakabilme gucunu icinde bulur. 🙏